Gothia Discot Torsdag

Yes, nu ska jag sammanfatta gårdagens Gothia disco!

Tre ord kan vi börja med;
Sjukt, Stört & Fjortismusik.

Och Jonathan - Den mänskan är jag inte så glad på just nu om jag ska vara riktigt ärlig.

I minst en timme sprang vi(Jag, Emma, Charlotte&Linn) och leta efter honom,
och när vi tillslut hittade honom vid ''baren'' ca10 minuter innan stängningsdax
va det ingen reaktion alls.Sen gick han och Lester in folkmassan och vi fick ett
mess av Maja om att hon var snart framme vid väskorna. Maja,Linn+ nåra mer
hade stått i kön när vi sprang efter Jonathan. Emma fick sin väska av Maja och
när vi skulle ringa Jonathan och säga att nu fan drar vi säger Charlotte att han
hade ett sånthär kort som man fick när man lämnade in sina  tillbehörigheter. 
Men vi gick ut och väntade på honom typ en 25 minuter.Sen kom han& Lester
ut och utan ett ord till Emma så började han babbla om nån Erik och massa
annan shit. Han är udda den pojken.

Mer orkar jag inte skriva om Jonathan.

 (GAMMAL BILD PÅ EMMA&JONATHAN)



Musiken ja
, den var faktiskt bra mellan 20.00-23.00, men mellan elva och tolv gick det snabbt att dansa till musiken.

Inte för att vi gjorde det eftersom vi sprang efter Jonathan, men endå.

Folket! Det va en massa människor där. Sjukt många snygga blondisar, men också extremt många fula fiskar.
Det värsta var ju när dom började typ dansa bakom en och man typ inte såg hur han såg ut, så man dissade honom och sen var han jättesnygg. Hell yeah, lyckat som fan.

Missat något jag bara måste kommentera? Säg till isåfall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0